0

مزایا و معایب پارتیشن اداری و دفتر کار

مزایا و معایب پارتیشن اداری و دفتر کار

فهرست عناوین

یکی از بهترین روش ها برای قسمت بندی محیط کار و دفاتر شرکت ها استفاده از پارتیشن اداری است. انواع مختلف پارتیشن های اداری به شما کمک میکنند تا برای هر قسمت و هر فرد یک فضای اختصاصی در نظر بگیرید. در ادامه با مهم ترین مزایا و معایب استفاده از پارتیشن اداری آشنا میشویم. با ما همراه باشید.

انتخاب و خرید بهترین پارتیشن اداری برای شرکت ها

ادارات و دفتر کارها یکی از مهم ترین مکان هایی هستند که افراد مدت زمان زیادی را در آن صرف می نمایند. در نتیجه باید به بهترین حالت ممکن ساخته شده تا افرادی که در آن کار می کنند بتوانند با امنیت روان بیشتری وظیفه خود را انجام دهند. این امنیت روانی آن قدر پر اهمیت است که افراد بسیاری به عنوان طراح دکوراسیون داخلی دفتر کار فعالیت می کنند.

استفاده از پارتیشن اداری و دفتر کار می تواند باعث به وجود آمدن حریم شخصی و بهبود فعالیت کارمندان شود.  به همین دلیل است که صاحبان کسب و کار به دنبال بهترین و مناسب ترین پارتیشن بندی اداری چوبی و شیشه ای هستند تا بتوانند جدا سازی فضا را داشته باشند.

انتخاب و خرید بهترین پارتیشن اداری برای شرکت ها

مزایا استفاده از پارتیشن اداری چوبی و شیشه ای برای محیط کار

در ابتدا به صورت تیتر وار به مزیت هایی که بکاربردن پارتیشن اداری برای محیط کار شما دارد اشاره می کنیم تا یک شمای کلی از این مزایا را متوجه شوید و سپس به صورت کامل برای یافتن آگاهی کامل به شرح هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت. قیمت پارتیشن اداری ارزان ، چندان قابل حدس نخواهد بود مگر جنس آن مشخص شود

  • قابل تغییر بودن پارتیشن های دفتر کار و اداره
  • مناسب بودن قیمت به نسبت دیگر روش ها
  • حفظ حریم شخصی با وجود پارتیشن
  • کاهش دادن آلودگی صوتی
  • افزایش تمرکز کارکنان با وجود پارتیشن
  • نصب سریع و ساده

حال فرصت آن است که به صورت کامل به تمامی موارد مربوط به پارتیشن بندی اداری بپردازیم. تا بتوانید اطلاعات دقیقی در این حوزه به دست آورید و با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید.

مزایا استفاده از پارتیشن اداری چوبی و شیشه ای برای محیط کار

  • قابل تغییر بودن پارتیشن اداری و شرکتی

این که پارتیشن ها همگی قابلیت حمل را دارند از ویژگی های موثرشان است. قابلیتی که ذکر شد یک قابلیت بسیار مهم است چرا که می تواند در عرض ۱ ساعت یک مکان و فضای کاملا باز و یک سره را تکه تکه و بخش بخش نموده و به همان اندازه سریع نیز آن را جمع کرد. به عبارتی فضا را به صورت مناسب تفکیک می کند. می توان صبح یک فضای بزرگ و بی جدا سازی داشت و ظهر یک فضای با جدا سازی و بلعکس. از یک فضا می توانید چندین استفاده داشته باشید و این مهم ترین و اصلی ترین ویژگی پارتیشن اداری است.

  • قیمت مناسب تقسیم بندی فضا با پارتیشن اداری

قیمت همه چیز معمولا در همه حوزه ها دارای اهمیت اصلی ست. قیمت مناسب پارتیشن بندی ادارات و دفتر کار همیشه درست ترین انتخاب برای جداسازی فضای موجود است. البته که باید این مورد را نیز در نظر داشت که بخاطر ارزان بودن پارتیشن اداری کیفیت را کاهش ندهد و با این کاهش کیفیت موجب خرج کردن های مداوم و خرید های مستمر نشوند.

  35 مدل مبل نئوکلاسیک جدید با طرح های سنتی

قیمت های پارتیشن اداری یکی از دلایلی است که این وسیله را پر طرفدار می نماید زیرا علاوه بر اینکه حریم خصوصی شخص تا حدودزیادی حفظ می‌گردد نیاز به ساخت و ساز پر هزینه در محل مورد نظر نیز نمی باشد.

در نظر داشته باشید که در صورت ساخت دیوار به جای استفاده از پارتیشن اداری نه تنها دیگر امکان جا به جایی و تغییر شکل مکان را نخواهید داشت بلکه هزینه بسیار سنگینی را نیز متحمل می شوید. با هزینه کمتر از یک چهارم ساخت دیوار نصب پارتیشن اداری را انجام نموده و بهترین نوع جدا سازی را با کمترین هزینه و قیمت ممکن تجربه نمایید.

  • استفاده از پارتیشن بندی اداری برای حفظ حریم خصوصی

در ادارات و دفاتر کاری افراد به دلیل کنار هم قرار گرفتن و محدودیت فضا. باعث کاهش پرایوسی شده و  بسیار کم از حریم شخصی و خصوصی افراد محافظت و صیانت می شود. در نتیجه بهتر است صاحبان مشاغل و کسب و کار یا به عبارتی افرادی که مدیریت یک اداره و شرکت را بر عهده دارند از پارتیشن اداری استفاده نمایند تا علاوه بر بخش بندی کردن و مدیریت راحت تر کارها حریم شخصی نیز برای افراد ساخته باشند.

  • پارتیشن چوبی و شیشه ای برای کاهش آلودگی صوتی

هنگامی که افراد بسیاری در یک محیط مشغول به کار هستند، سر و صدا و آلودگی صوتی فراوانی فضا را در بر می گیرد که همین سبب کاهش کیفیت کارمندان و کار آن ها خواهد بود. در چنین شرایطی استفاده از پارتیشن اداری عایق دار می توانند عایق صوتی باشند و آلودگی صوتی را به حداقل رسانده و در موارد و مواقعی از بین ببرند. بهترین انتخاب برای افزایش تمرکز یک کارمند همین پارتیشن بندی اداری ست.

پارتیشن چوبی و شیشه ای برای کاهش آلودگی صوتی

  • افزایش تمرکز کارکنان با وجود پارتیشن اداری در محیط کار

در ساختمانی هایی مثل ادارات و کتابخانه ها که نیاز به تمرکز برای انجام کار می باشد پارتیشن اداری می تواند وسیله ای کاربردی و کم هزینه باشد. همان طور که کمی پیش تر گفته شد به دلیل افزایش حریم خصوصی و شخصی و همچنین عایق شدن در برابر صدا و تصویر های مخرب و حواس پرت کننده نصب پارتیشن اداری است که سبب افزایش تمرکز می شود در نتیجه سود دهی بیشتری نیز در پی خواهد داشت.

  • پارتیشن اداری با نصب سریع و ساده

مهم ترین ویژگی که باعث فروش بسیار زیاد پارتیشن اداری شده است همین نصب ساده و سریع است در بسیاری از موارد حتی نیازی نیست که فرد نصب کننده پارتیشن دارای تخصص باشد و شما می توانید در صورت خرید این نوع پارتیشن ها به شخصه اقدام به نصب نمایید همچنین علاوه بر نصب جمع کردن این پارتیشن ها نیز به همین اندازه ساده و سهل است. نصب سریع و سهل باعث شده است که افراد به سراغ این راه به جای دیوار بروند تا خود را به ساده ترین راه ممکن برسانند و نیاز خود را بر طرف نمایند

  ایده های جذاب خلاقانه تزیین زیر شیشه میز و جلو مبلی

معرفی انواع پارتیشن بندی ادارای و شرکتی و خانگی

هر پارتیشنی را نمی توان مناسب برای اداره و دفتر کار دانست. البته که انواع پارتیشن ادارای با توجه به کار شرکت و اداره متفاوت است اما به طور معمول در ادارات از پارتیشن های شیشه ای و چوبی و … استفاده می شود. مزیت شیشه ای بودن پارتیشن در اداره یک مزیت مدیریتی ست. به عبارتی فرد می تواند با در نظر داشتن کارکرد دیگران از نحوه کار آنان اطلاعات لازم را به دست آورد که مشخصا به همین علت دیگر از بخش خصوصی و پرایوسی و حریم شخصی خبری نیست اما می تواند برای مدیریت یک مزیت حساب شود

کیفیت مناسب در کنار قیمت مناسب پارتیشن اداری

شما می توانید با استفاده از آگاهی و منطق پارتیشن اداری را انتخاب نمایید که علاوه بر ارزان بودن کیفیت بسیار بالایی نیز داشته باشد تا با توجه به متریال رفع کننده نیاز های شما نیز باشد. لزوما هر هزینه اضافه و زیادی به معنای کیفیت بالا و هر هزینه کم و محصول ارزان قیمتی دارای کیفیتی پایین نیستند.

فواید کلی پارتیشن بندی محیط کار

پارتیشن نوعی وسیله کاربردی است که در بیشتر مواقع به عنوان جدا کننده در محل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در جای مختلف از جمله ادارات، آرایشگاه ها ،و حتی در منازل مسکونی پارتیشن ها بسیار مورد استفاده می باشد.زیرا علاوه بر وسیله جدا کننده می تواند به زیبایی محل مورد نظر نیز کمک نماید. انواع پارتیشن اداری در طرح ها و نقش های مختلف در دسترس می باشد که می توان از آن با توجه به طراحی مکان مورد نظر استفاده نمود.

پارتیشن را می توان با متریال مختلف سفارش داد و این خصوصیت این امکان را به خریدار می دهد که با توجه به بودجه مورد نظر، پارتیشن اداری و شرکتی درخواستی خود را سفارش داده و با کمترین هزینه محل مورد نظر را تقسیم بندی نمایند. در برخی از ادارات که امکان داشتن اتاقهای مختلف وجود ندارد، پارتیشن اداری وسیله ای است که به کمک آن سالن های بزرگ را به اتاقک های در سایزهای مختلف تبدیل می نمایند و به این تربیت از نظر صدا و آلودگی صوتی هم بسیار‌ کمک کننده می باشد.

نظر شما درباره استفاده از پارتیشن اداری برای محیط های کار چیست؟ شما تجربه کار در محیط هایی که با پارتیشن بندی جدا شده اند را داشته اید؟ تجربیات خود را با ما و خوانندگان مجله بانوی پارسی در میان بگذارید.

  راهنمای خرید بهترین کاغذ دیواری پارچه ای با طرح های جدید

منبع: arga-mag.com

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =